Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Księgowość dla firmy
#1
Jak zorganizować w firmie księgowość? Postawić na księgową, wybrać biuro, czy prowadzić samodzielnie?
Odpowiedz
#2
Żania księgowość to masa czasu. Jeśli chcesz spać spokojnie to pomyśl o biurze księgowym ale z ubezpieczeniem OC. Dopiero wtedy jeśli pojawi się jakiś problem Ty nie ponosisz za niego odpowiedzialności tylko biuro. Szukaj w swoim regionie oferty na wzór http://obrachunki.pl
Odpowiedz
#3
Do prowadzenia kadr i zarządzania czasem pracy może przydać się taki program https://www.grafikoptymalny.pl myślę, że to może ułatwić tworzenie grafików i innych.
Odpowiedz
#4
Jak tak się patrzy na podstawowe informacje o księgowości typu http://www.aktyw.opole.pl/uslugi/ksiegi-handlowe.html i częstotliwość zmieniających się przepisów to mam wrażenie, że nie jedna księgowa może mieć problemy z ich przyswojeniem.
Odpowiedz


Skocz do: